Blij om na covid-19 weer terug te zijn. De aanpassingen zijn zichtbaar en merkbaar maar totaal niet storend. Prettig gevoel tijdens de behandeling!
Treatment by Tessa
Mariska•about 6 years ago
Verified review
De salon was gezellig en fris en hygiënisch.
Tessa is een vakkundig persoon die je ook alles goed verteld wat ze doet en gebruikt.
Ze verzorgd je een ontspannen sfeer!
Ze is ook niet opdringerig met producten .
Zeker een aanrader voor als je een vakkundig en ontspannen behandeling wilt.
Treatment by Tessa
Johanna•about 6 years ago
Verified review
Altijd een uitstekende behandeling van een deskundig persoon met alle hygiëne voorschriften. Top!
Treatment by Tessa
Ans•about 6 years ago
Verified review
Zoals altijd goed. Alleen nu extra aandacht van Tessa voor de crisis. Goed aan gepakt in de salon en goede uitleg gekregen