Blij om na covid-19 weer terug te zijn. De aanpassingen zijn zichtbaar en merkbaar maar totaal niet storend. Prettig gevoel tijdens de behandeling!
Behandeling door Tessa
Mariska•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon was gezellig en fris en hygiënisch.
Tessa is een vakkundig persoon die je ook alles goed verteld wat ze doet en gebruikt.
Ze verzorgd je een ontspannen sfeer!
Ze is ook niet opdringerig met producten .
Zeker een aanrader voor als je een vakkundig en ontspannen behandeling wilt.
Behandeling door Tessa
Johanna•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een uitstekende behandeling van een deskundig persoon met alle hygiëne voorschriften. Top!
Behandeling door Tessa
Ans•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed. Alleen nu extra aandacht van Tessa voor de crisis. Goed aan gepakt in de salon en goede uitleg gekregen