Per toeval heb ik deze salon ontdekt en ik ga nooit meer ergens anders naar toe.Alle behandelingen worden vakkundig gedaan, het contact met Tessa is altijd prima, heel vriendelijk. mailtjes worden snel beantwoord. De salon ziet er mooi uit. Respect voor deze ambitieuze jonge dame!
Behandeling door Tessa
Miriam•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa gaat grondig te werk en is sociaal. Vond het erg fijn en ben erg blij met mijn wenkbrauwen. Ik raad henna brows erg aan! Bedankt Tessa!