Professioneel zoals altijd en meer dan tevreden met het mooie eindresultaat!
Behandeling door Tessa
Jeannette•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed geholpen, Lisa is een vriendelijke meid.
Behandeling door Tessa
Michelle•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne salon. Erg leuk en vriendelijk personeel met veel kennis over wat ze doen. De ambiance is prettig voor een heerlijke behandeling. Ik kom zeker terug!
Romy•ongeveer 6 jaar geleden
Bij Tessa in de salon word ik altijd goed geholpen. De salon is goed verzorgd en hygiënisch. Tessa gebruikt fijne producten en geeft altijd eerlijk en bruikbaar advies.
Top salon!
Daphne•ongeveer 6 jaar geleden
Tessa werkt netjes en zorgvuldig. Zij luistert naar je wensen. Ik ben altijd heel tevreden!