Professioneel zoals altijd en meer dan tevreden met het mooie eindresultaat!
Treatment by Tessa
Jeannette•about 6 years ago
Verified review
Erg goed geholpen, Lisa is een vriendelijke meid.
Treatment by Tessa
Michelle•about 6 years ago
Verified review
Wat een fijne salon. Erg leuk en vriendelijk personeel met veel kennis over wat ze doen. De ambiance is prettig voor een heerlijke behandeling. Ik kom zeker terug!
Romy•about 6 years ago
Bij Tessa in de salon word ik altijd goed geholpen. De salon is goed verzorgd en hygiënisch. Tessa gebruikt fijne producten en geeft altijd eerlijk en bruikbaar advies.
Top salon!
Daphne•about 6 years ago
Tessa werkt netjes en zorgvuldig. Zij luistert naar je wensen. Ik ben altijd heel tevreden!