Ze is nauwkeurig en aardig. Je voelt je gelijk op gemak. Wenkbrauwen mooi gestyld. Voor herhaling vatbaar
Treatment by Tessa
Heidi•over 6 years ago
Verified review
Vakkundige pedicure behandeling. Complimenten! Ik zou Tessa aanbevelen.
Treatment by Tessa
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Ik ben hier via mijn dochter gekomen.
Wat ik fijn vind is dat je eerst een intake krijgt waar ruim de tijd voor je wordt genomen.
Mooie nette ruimte.
Goede nazorg wat heel belangrijk is.
Ik krijg over 2 weken mijn behandeling en kan niet wachten op het eindresultaat.