Een cadeaubon leidde mij naar Tessa bij Beauty Colours. Een heerlijke gezichtsbehandeling. Tessa is een hele enthousiaste jonge ondernemer met een mooie salon. Ook mijn wenkbrauwen zijn super mooi gedaan (met touwtje). Een aanrader! Ik ga in ieder geval terug.
Treatment by Tessa
Ellen•over 6 years ago
Verified review
Goed en gezellig
Sabine•over 6 years ago
Verified review
Zoals altijd zeer tevreden
Treatment by Tessa
Hannie•over 6 years ago
Verified review
Was hard nodig en nu weer likdoorn vrij.
En zachte voeten.