Een cadeaubon leidde mij naar Tessa bij Beauty Colours. Een heerlijke gezichtsbehandeling. Tessa is een hele enthousiaste jonge ondernemer met een mooie salon. Ook mijn wenkbrauwen zijn super mooi gedaan (met touwtje). Een aanrader! Ik ga in ieder geval terug.
Behandeling door Tessa
Ellen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en gezellig
Sabine•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd zeer tevreden
Behandeling door Tessa
Hannie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was hard nodig en nu weer likdoorn vrij.
En zachte voeten.