Uitstekend hygiënische pedicure behandeling gehad bij Tessa. Erg blij met het resultaat na de behandeling en onder de indruk van de kennis van Tessa. Tevreden!!
Treatment by Tessa
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Helemaal super! De beste kwaliteit die je kan verwachting in combinatie met vriendelijk personeel.
Een echte aanrader!
Treatment by Tessa
Jorrit•over 6 years ago
Verified review
Het was weer top!! Fijne behandeling en een zeer kundige, attente, gezelligeTessa
Treatment by Tessa
Christa•over 6 years ago
Verified review
Goed geholpen mooie nagels. Secuur gedaan. Ben er erg blij mee.