Uitstekend hygiënische pedicure behandeling gehad bij Tessa. Erg blij met het resultaat na de behandeling en onder de indruk van de kennis van Tessa. Tevreden!!
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal super! De beste kwaliteit die je kan verwachting in combinatie met vriendelijk personeel.
Een echte aanrader!
Behandeling door Tessa
Jorrit•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer top!! Fijne behandeling en een zeer kundige, attente, gezelligeTessa
Behandeling door Tessa
Christa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen mooie nagels. Secuur gedaan. Ben er erg blij mee.