Voor mij was het de eerste keer bij de pedicure, dit is zeer goed bevallen.
Treatment by Tessa
Martijn•over 7 years ago
Verified review
Tessa gaat deskundig te werk en is een perfectioniste!
Net mijn eerste wenkbrauw behandeling gehad en vind het nu al prachtig.
Kan je nagaan hoe mooi het eind resultaat word.
Treatment by Tessa
Margot•over 7 years ago
Verified review
Ik laat mijn wimpers altijd bij Tessa doen, mijn wimpers zien er weer goed uit!
Treatment by Tessa
Isabel van de Bovenkamp•over 7 years ago
Verified review
Ik Ben iedere keer heel erg te spreken over Mijn behandeling
Treatment by Tessa
Demi•over 7 years ago
Verified review
Ik heb erg mooie wimpers gekregen. Geweldig resultaat! Dankjewel Tessa!