Voor mij was het de eerste keer bij de pedicure, dit is zeer goed bevallen.
Behandeling door Tessa
Martijn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa gaat deskundig te werk en is een perfectioniste!
Net mijn eerste wenkbrauw behandeling gehad en vind het nu al prachtig.
Kan je nagaan hoe mooi het eind resultaat word.
Behandeling door Tessa
Margot•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat mijn wimpers altijd bij Tessa doen, mijn wimpers zien er weer goed uit!
Behandeling door Tessa
Isabel van de Bovenkamp•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik Ben iedere keer heel erg te spreken over Mijn behandeling
Behandeling door Tessa
Demi•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb erg mooie wimpers gekregen. Geweldig resultaat! Dankjewel Tessa!