Heb bij Tessa mijn wimper extensions laten zetten. Zitten perfect. Ga zeker weer terug.
Treatment by Tessa
Cyntia•almost 8 years ago
Verified review
Super vriendelijk
Treatment by Tessa
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Ik heb wimperextensions laten zetten en ben erg tevreden. Zitten er nog prima op en ga zeker terug. Ook voor andere behandelingen.
Treatment by Tessa
Cyntia•almost 8 years ago
Verified review
Tessa werkte erg nauwkeurig en gaf goede uitleg. Heb nu hele mooie wenkbrauwen :-)
Treatment by Tessa
Leanne Mann•almost 8 years ago
Verified review
Tessa begreep helemaal wat ik wou en het resultaat kon niet beter zijn!
Heel hygiënisch, de zwelling bleef minimaal. De volgende dag heb ik niets van last meer ervaren.
Hiervoor keer ik vanuit Antwerpen zeker nog terug naar Beauty Colours!