Heb bij Tessa mijn wimper extensions laten zetten. Zitten perfect. Ga zeker weer terug.
Behandeling door Tessa
Cyntia•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk
Behandeling door Tessa
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb wimperextensions laten zetten en ben erg tevreden. Zitten er nog prima op en ga zeker terug. Ook voor andere behandelingen.
Behandeling door Tessa
Cyntia•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa werkte erg nauwkeurig en gaf goede uitleg. Heb nu hele mooie wenkbrauwen :-)
Behandeling door Tessa
Leanne Mann•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa begreep helemaal wat ik wou en het resultaat kon niet beter zijn!
Heel hygiënisch, de zwelling bleef minimaal. De volgende dag heb ik niets van last meer ervaren.
Hiervoor keer ik vanuit Antwerpen zeker nog terug naar Beauty Colours!