Zelf vind ik 4 sterren een hele hoge score! Het is gewoon een hele prettige salon en je wordt fijn behandeld. Zeer aan te bevelen!
Treatment by Tessa
Mariëtte•almost 9 years ago
Verified review
Ambiance: helder, licht en netjes. Eigenaresse Tessa omschrijft tijdens de behandeling precies wat ze doet. Ze is heel kundig en rustig, waardoor je je snel "thuis" voelt. Salon Beauty Colours is een echte aanrader!!
Ans van Kesteren•almost 9 years ago
Het was weer een heerlijke behandeling.
Treatment by Tessa
Jolanda•almost 9 years ago
Verified review
Was een super behandeling , super vriendelijk onspannen sfeer ik kom gauw terug !!!