Zelf vind ik 4 sterren een hele hoge score! Het is gewoon een hele prettige salon en je wordt fijn behandeld. Zeer aan te bevelen!
Behandeling door Tessa
Mariëtte•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ambiance: helder, licht en netjes. Eigenaresse Tessa omschrijft tijdens de behandeling precies wat ze doet. Ze is heel kundig en rustig, waardoor je je snel "thuis" voelt. Salon Beauty Colours is een echte aanrader!!
Ans van Kesteren•bijna 9 jaar geleden
Het was weer een heerlijke behandeling.
Behandeling door Tessa
Jolanda•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een super behandeling , super vriendelijk onspannen sfeer ik kom gauw terug !!!