Als altijd is er een prettige sfeer in de salon. De behandeling wordt altijd naar tevredenheid uitgevoerd, heel blij met dit team powervrouwen!
Styled by Lillyann•Ladies' Root Colouring
Sandra•about 1 year ago
Verified review
Er wordt naar de wens van de klant geluisterd
Treatment by Naomi•Eyelash Extensions
Jenette•about 1 year ago
Verified review
Heerlijke behandeling gehad!
Treatment by Daniëlle•Laser Treatments - Skin Rejuvenation
barbara•about 1 year ago
Verified review
Ik had het kleinste pakket en eigenlijk zou ik het middelste aanbevelen. Het ziet er zo goed uit. Ik ben wel benieuwd hoelang het doorwerkt, maar het is het geld echt waard.
Ik zie mezelf weer graag in de spiegel.