Als altijd is er een prettige sfeer in de salon. De behandeling wordt altijd naar tevredenheid uitgevoerd, heel blij met dit team powervrouwen!
Styling door Lillyann•Kleuren - uitgroei
Sandra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er wordt naar de wens van de klant geluisterd
Behandeling door Naomi•Wimperextensions
Jenette•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad!
Behandeling door Daniëlle•Laserbehandeling - huidverjonging
barbara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had het kleinste pakket en eigenlijk zou ik het middelste aanbevelen. Het ziet er zo goed uit. Ik ben wel benieuwd hoelang het doorwerkt, maar het is het geld echt waard.
Ik zie mezelf weer graag in de spiegel.