Snel, accuraat en lieve meid. Top salon en je krijgt meer dan waar voor je eld.
Styled by Irena•Blow Dry
Ashwina•almost 7 years ago
Verified review
Irena neemt uitgebreid de tijd om je te wassen (2x plus 1 x met conditioner!) en te knippen met telkens pauze om te vragen of je het OK vindt zo. Daarna uitgebreid fohnen en stylen. 45 minuten in de stoel. Voor Eur 15..!!
Styled by Irena•Ladies' Haircuts
Emmy•almost 7 years ago
Verified review
Geen ervaren knipster en slecht resultaat.
Styled by Irena•Children's Haircuts
Bennik•about 7 years ago
Verified review
De kapster is erg vriendelijk,ze weet wat ik bedoelde! Maar het mag wel wat aandacht wat hygiene betreft,en de aankleding is ook niet je van het!