Snel, accuraat en lieve meid. Top salon en je krijgt meer dan waar voor je eld.
Styling door Irena•Föhnen / Stylen
Ashwina•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Irena neemt uitgebreid de tijd om je te wassen (2x plus 1 x met conditioner!) en te knippen met telkens pauze om te vragen of je het OK vindt zo. Daarna uitgebreid fohnen en stylen. 45 minuten in de stoel. Voor Eur 15..!!
Styling door Irena•Vrouwen knippen
Emmy•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen ervaren knipster en slecht resultaat.
Styling door Irena•Kinderen knippen
Bennik•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapster is erg vriendelijk,ze weet wat ik bedoelde! Maar het mag wel wat aandacht wat hygiene betreft,en de aankleding is ook niet je van het!