Hele mooie salon, ik kom elke 4 weken voor het opvullen van mijn wimpers en het waxen van mijn wenkbrauwen. Ik voel mij altijd op mij gemak. Zeker een aanrader!
Treatment by Tenisha•Face Waxing
Sanne•9 months ago
Verified review
Ik ben al bij een aantal salons geweest en was elke keer net niet zo tevreden tot ik bij tenisha kwam. Ik ben zoooo tevreden. Ik kom elke 3 weken voor het opvullen en zelfs na 3 weken zitten mijn wimpers nog goed!!!
Stephanie•9 months ago
Verified review
Ik ben keer op keer tevreden met de kwaliteit.
Tenisha is super lief en weet wat ze doet!
Joliene•9 months ago
Verified review
Dank je wel weer helemaal blij! Ik kom elke 3 weken en zelfs dan zit het nog top. Kwaliteit is echt super zowel van de wimpers als de sfeer!