Beauty House Embrace Reviews

Beukmolen 27, 3146CE Maassluis

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
74 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele mooie salon, ik kom elke 4 weken voor het opvullen van mijn wimpers en het waxen van mijn wenkbrauwen. Ik voel mij altijd op mij gemak. Zeker een aanrader!
Ik ben al bij een aantal salons geweest en was elke keer net niet zo tevreden tot ik bij tenisha kwam. Ik ben zoooo tevreden. Ik kom elke 3 weken voor het opvullen en zelfs na 3 weken zitten mijn wimpers nog goed!!!
Ik ben keer op keer tevreden met de kwaliteit. Tenisha is super lief en weet wat ze doet!
Dank je wel weer helemaal blij! Ik kom elke 3 weken en zelfs dan zit het nog top. Kwaliteit is echt super zowel van de wimpers als de sfeer!
Bedankt weer helemaal blij