Nieuwe wispy set laten zetten. Echt een aanrader! Super fijne en leuke salon met lieve Tenisha die geduldig is en goed advies geeft. Ik ben heel blij met het resultaat!✨
Behandeling door Tenisha•Wimperextensions
Naomy•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst geweest, mooie salon en een lieve meid die je adviseert over de wimpers die bij je passen. Erg blij met mijn wimpers!
Behandeling door Tenisha•Wimperextensions
Manouk•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooi resultaat, lieve meid en fijne sfeer. Salon ziet er ook mooi uit.
Hannah•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fantastische ervaring! Vanaf het eerste moment voelde ik me welkom en op mijn gemak. De lash behandeling is met zoveel zorg en precisie uitgevoerd dat het resultaat echt verbluffend is: natuurlijke, volle en prachtig gekrulde wimpers. Geen mascara meer nodig en toch elke dag een frisse en luxe uitstraling. De sfeer was ontspannen, professioneel en vriendelijk, waardoor ik echt even kon genieten van me-time. Absoluut 5 sterren waard – ik kom hier zeker terug! Groetjes Angelique