Ze is heel nauwkeurig, mooie salon en ook nog gezellig.
Behandeling door Tenisha•Wenkbrauwen harsen
DD•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Dank je wel. Altijd heel blij met het resultast. Wimoers en we kbtsuwen.
Topper bedankt tit na de vakantie
Patricia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd hartelijk ontvangen en kreeg van te voren duidelijke uitleg. Tijdens de behandeling klonk er zachtjes muziek en ik kon mij gelijk ontspannen. Ze is heel vakkundig en heeft een prettige stem. De wimpers zijn prachtig geworden, Ziet er heel natuurlijk uit en ik ben er echt onwijs blij mee. Het was voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Tenisha•Wimperextensions
Sandra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijdje bij Tenisha en ze is echt een vakkundige vrouw! Ze werkt heel secuur, professioneel en schoon. Ik kom om de 3,5 weken mijn wimpers opvullen. Ik ben zeer tevreden.
Marianne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Dank je wel voor de mooie wimpers voel me gelijk weer top. Prachtig vol. Maar toch natuurlijk.
Topper, ik ga nooit meer ergens anders 😘😘😘