Super tevreden. Professioneel houding. Snel en doet precies wat de klant wenst.
NJ•about 1 year ago
Verified review
Ik heb vandaag wimpers oplaten vullen (volume) en me wenkbrauwen laten harsen en verven en wauw wat ben ik er tevreden over.
Ze gaat altijd erg hygiënisch tewerk en vraagt regelmatig of het nog goed gaat. Verder is ze heel erg vriendelijk en kreeg ik bij binnenkomst gelijk wat tedrinken aangeboden. We hebben heel de behandeling lekker gekletst en gelachen! Dit is voor mij mijn vaste plek! Zeker aan te raden!!
Demi•about 1 year ago
Verified review
Resultaat is prachtig
Tati•about 1 year ago
Verified review
Zeer professioneel
Denkt goed met de klant mee
Heel tevreden
Violetta•about 1 year ago
Verified review
Mn wimpers zagen er na 4 weken nog nooit zo goed uit! Ik ben verkocht aan de beam light-methode 👌🏾 Ik word altijd netjes op tijd, professioneel geholpen.