Super lieve toffe meid! Super goed in haar werk en werkt secuur, legt alles goed uit en kijkt écht wat het beste bij jou en je ogen past. Super tevreden!
Demi•about 1 year ago
Verified review
Fijne eerste afspraak waarbij goed wordt gekeken naar wensen en wat mogelijk is (beschadigde wimpers van een andere salon). Ondanks de toestand van de eigen wimpers, super tevreden de salon verlaten! 10/10
Latisha•about 1 year ago
Verified review
Altijd fijn, altijd gezellig, altijd goede service! 90 km rijden is niks als je eenmaal ziet hoe hoog de kwaliteit is!
Elsa•about 1 year ago
Verified review
Ik krijg altijd veel complimenten over mijn wimperextensions. Ze blijven heel goed zitten, ik kom elke 3,5/4 weken om op te vullen! Mijn vaste plek. Ze is lief en zorgvuldig.
Nathalie•about 1 year ago
Verified review
Professioneel, ontspannen, super tevreden. Dit is mijn vaste salon! Blij met de wimpers en wenkbrauwen verven en waxen.