Bedankt voor de mooie wimpers, prachtig resultaat. Wenkbrauwen zijn ook weer mooi strak!
Patricia•about 1 year ago
Verified review
Heel erg blij met de wimpers! Tenisha is deskundig en erg lief. Ik ben zeer tevreden.
Anne•about 1 year ago
Verified review
Super leuke ervaren meid, geeft je altijd advies over wat wel of niet bij je past, de wimpers blijven weken goed zitten en de afspraken zijn altijd gezellig. Dikke 10
Mirosa•about 1 year ago
Verified review
Hele fijne behandeling en sfeer. Ze is heel professioneel en luistert goed naar wat ik wil. Ik kom hier zeker terug!
Jennifer•about 1 year ago
Verified review
Geweldig je wordt netjes geholpen. En er is een hele fijne sfeer