Ik kom al jaren bij Karin, maar eigenlijk alleen voor het "noodzakelijk onderhoud". Heb me nu een keer getrakteerd op een gezichtsbehandeling/massage ...het was echt een kadootje!!
Treatment by Karin
Marianne•almost 5 years ago
Verified review
Heerlijk
Treatment by Karin
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Mooie goed verzorgde salon. Je voelt je er welkom
Treatment by Kristel
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Was prettit
Treatment by Karin
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Mijn behandeling was tot 14.15uur maar was al klaar om 13.45 uur. Dat is een half uur te vroeg wat wel betaald is. Dat.vind ik niet kunnen.