Ik kom al jaren bij Karin, maar eigenlijk alleen voor het "noodzakelijk onderhoud". Heb me nu een keer getrakteerd op een gezichtsbehandeling/massage ...het was echt een kadootje!!
Behandeling door Karin
Marianne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk
Behandeling door Karin
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie goed verzorgde salon. Je voelt je er welkom
Behandeling door Kristel
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was prettit
Behandeling door Karin
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn behandeling was tot 14.15uur maar was al klaar om 13.45 uur. Dat is een half uur te vroeg wat wel betaald is. Dat.vind ik niet kunnen.