Heerlijk om er weer te zijn geweest en zoals altijd was het super!
Treatment by Karin
Lin Brouwer-de Graaf•about 5 years ago
Verified review
Geweldige behandeling. Weer helemaal ontspannen en verzorgt
Treatment by Kristel
Talitha•about 5 years ago
Verified review
Je wordt er plezierig en professioneel geholpen.
Treatment by Kristel
Kees•about 5 years ago
Verified review
Heerlijke gezichtsbehandeling van Karin gehad. Ze is (uiteraard) erg deskundig en heel hartelijk. Prachtig nieuwe salon. Ik vond het fijn en kom zeker weer terug.
Treatment by Karin
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Wat heerlijk om weer terug te zijn, fijne, deskundige behandeling van gezicht en voeten.