Heerlijk om er weer te zijn geweest en zoals altijd was het super!
Behandeling door Karin
Lin Brouwer-de Graaf•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling. Weer helemaal ontspannen en verzorgt
Behandeling door Kristel
Talitha•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt er plezierig en professioneel geholpen.
Behandeling door Kristel
Kees•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling van Karin gehad. Ze is (uiteraard) erg deskundig en heel hartelijk. Prachtig nieuwe salon. Ik vond het fijn en kom zeker weer terug.
Behandeling door Karin
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat heerlijk om weer terug te zijn, fijne, deskundige behandeling van gezicht en voeten.