Fijne, vakkundige behandeling. Mijn voeten weer in perfecte conditie en klaar voor lange wandelingen zonder pijn! Ook paar prima adviezen gekregen over gebruik van crème voor de voeten.
Behandeling door Natalija
Doede•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
pedicure
Behandeling door Natalija
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, Christel was erg vriendelijk en blij met het resultaat van mijn wenkbrauwen..
Behandeling door Kristel
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie fijne salon,net nieuw ...dames zijn vriendelijk...kan er alles krijgen wat je voor je gezichtsverzorging nodig heb.