De nieuwe salon was echt prachtig!
Als je nieuwe crème's e.d nodig heb, goed overzichtelijk gestald als je de salon binnen komt.
Vriendelijke dames!
De lijn dr.grandel is een hele fijne lijn voor ieders huid.
Treatment by Karin
Janneke•over 5 years ago
Verified review
Aanrader!
Treatment by Karin
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Was even niet geweest door verhuizing naar nieuwe locatie, dus was weer genieten. Prachtige nieuwe plek en mooie salon, leuk zo midden in het centrum!
Treatment by Karin
Esther•over 5 years ago
Verified review
Altijd heel fijn geholpen. Karin is vakkundig en geeft goed advies.
Treatment by Karin
Yara•over 5 years ago
Verified review
Helemaal blij met mijn wenkbrauwen en wimpers! Super gezellig gekletst en advies gekregen over mijn huid! Ik ga gelijk de volgende afspraak inplannen