De nieuwe salon was echt prachtig!
Als je nieuwe crème's e.d nodig heb, goed overzichtelijk gestald als je de salon binnen komt.
Vriendelijke dames!
De lijn dr.grandel is een hele fijne lijn voor ieders huid.
Behandeling door Karin
Janneke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader!
Behandeling door Karin
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was even niet geweest door verhuizing naar nieuwe locatie, dus was weer genieten. Prachtige nieuwe plek en mooie salon, leuk zo midden in het centrum!
Behandeling door Karin
Esther•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel fijn geholpen. Karin is vakkundig en geeft goed advies.
Behandeling door Karin
Yara•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met mijn wenkbrauwen en wimpers! Super gezellig gekletst en advies gekregen over mijn huid! Ik ga gelijk de volgende afspraak inplannen