Heerlijk weer en zeker nu op de nieuwe locatie.. 😍
Behandeling door Karin
Nanny•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend goede ervaring gehad bij Karin. Nog nooit met zo veel goed informatie én een stralende huid vertrokken. Heel professioneel en deskundig, alles ging in de beste volgorde en de massage was heerlijk!
Behandeling door Karin
Ronja•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk, en de nieuwe plek is ook top
Behandeling door Karin
J.kostrubiec•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Having my eyebrows and eyelashes dyed is my biggest treat - I always trust Karin to get it right. And their new location is excellent.