Hartstikke tevreden, over alles,ik weet geen verbeterpunt
Gel Nails Pedicure
Tine•almost 2 years ago
Verified review
Wimperlift gedaan, maar wimpers zijn totaal niet gelift. Netjes aan het regelement gehouden en 24 uur niet nat gemaakt. Ervaring in de salon verder prima maar het is jammer dat je 50’euro betaald voor geen resultaat.
Eyelash Perming
Amick•almost 2 years ago
Verified review
Altijd goed hier
Treatment by Hèlen•Chiropody
Stouten•almost 2 years ago
Verified review
Edina really shows promise in her new career. Good luck