Hartstikke tevreden, over alles,ik weet geen verbeterpunt
Gellak pedicure
Tine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimperlift gedaan, maar wimpers zijn totaal niet gelift. Netjes aan het regelement gehouden en 24 uur niet nat gemaakt. Ervaring in de salon verder prima maar het is jammer dat je 50’euro betaald voor geen resultaat.
Wimper permanent
Amick•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed hier
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Stouten•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Edina really shows promise in her new career. Good luck