Mooie salon, Helen was erg aardig en mijn wenkbrauwen waren snel en netjes geepileerd!
Behandeling door Hèlen•Wenkbrauwen - threaden
Samantha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende behandeling. Vriendelijk, deskundig, vakkundig, totaal niet opdringerig. Heerlijke massage en deskundig advies over welke behandeling het beste bij mij past. Een aanrader voor iedereen die zich herboren wil voelen.
Behandeling door Hèlen•Microdermabrasie
Annelien•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hèlen is zeer deskundig in haar vak. Zij weet precies hoe ze mijn nagels weer op de rit krijgt en goed kan laten groeien. Altijd gezellig en de tijd vliegt zo om.