Vriendelijke ontvangst, maar wat er geleverd wordt voor de prijs is waardeloos. Zelfs nagels lakken lukte niet. Wanprestatie! Ik ga hier nooit meer heen
Manicure
Bregtje•about 2 years ago
Verified review
Kijk elke keer er weer naar uit om een gezichtsbehandeling te krijgen (1x in de 8 weken )dat is mijn momentje voor mezelf
Treatment by Hèlen•Classic Facials
Margreet•about 2 years ago
Verified review
Gezichtsbehandeling was heel deskundig. De schoonheidsspecialiste was vriendelijk en erg precies.
Classic Facials
Lenneke.•about 2 years ago
Verified review
Kom er al vele jaren en altijd even vakkundig en prettig.