Vriendelijke ontvangst, maar wat er geleverd wordt voor de prijs is waardeloos. Zelfs nagels lakken lukte niet. Wanprestatie! Ik ga hier nooit meer heen
Manicure
Bregtje•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kijk elke keer er weer naar uit om een gezichtsbehandeling te krijgen (1x in de 8 weken )dat is mijn momentje voor mezelf
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Margreet•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezichtsbehandeling was heel deskundig. De schoonheidsspecialiste was vriendelijk en erg precies.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Lenneke.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er al vele jaren en altijd even vakkundig en prettig.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Deelder•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is een prima adres
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen