Ik heb een hele goede ervaring gehad. Helen is heel vriendelijk en warm.
Op vakkundig gebied ben ik zeer tevreden. Mooi en schoon salon.
Ik raad haar bij iedereen aan.
Treatment by Hèlen•Chiropody
Rou•4 months ago
Verified review
Fantastisch 😊
Treatment by Hèlen•Chiropody
Nicolette•4 months ago
Verified review
Heerlijk behandeling gekregen na die sombere dagen en een fijne pedicure!