Ik heb een hele goede ervaring gehad. Helen is heel vriendelijk en warm.
Op vakkundig gebied ben ik zeer tevreden. Mooi en schoon salon.
Ik raad haar bij iedereen aan.
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Rou•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastisch 😊
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Nicolette•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk behandeling gekregen na die sombere dagen en een fijne pedicure!