Helén vertelt wat zij gaat doen wat de (behandeling) betreft en dat bespreekt zij met jou.. heel vakkundig en heel erg vriendelijk..
Behandeling door Hèlen•Laserbehandeling - huidverjonging
Anja•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed service
Behandeling door Hèlen•Microdermabrasie
Paula•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Al ruim 20 jaar vaste klant bij Hèlen. Elke keer weer een moment van pure ontspanning.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Aleida•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vind haar heel aardig, maar ze had niet zo goed de gellac erop gedaan. Normaal doe je eerst een ander laagje ( doorzichtig) voordat je de kleur aanbrengt. En hierdoor ging het snel eraf. En werd het later niet zo netjes.
Gellak pedicure
Lisa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn behandeling was uitstekend.
Helen is ervaren , kundig en vriendelijk!
Ik ben hier al jaren als klant en hoop dat nog
lang te blijven.
Ik kan deze salon iedereen aanraden.
Jeannette
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen