Ik ben erg goed geholpen en ben blij dat ik nu van mijn klacht af ben
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Renske•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
De dames zijn zo zorgzaam. Heel,relax en ontspannen. De,behandeling was erg fijn en heel rustgevend. De,uitzicht in de behandelkamer net een schilderij!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anju•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg fijne service en gastvrijheid :)
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Mimi•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn salon met een zen vibe. Helèn is erg professioneel, vriendelijk en rustig. De behandeling was fijn.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Kimberley•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Good atmosphere and kind. The massage nevertheless I would rather not recommend