Michelle weet wat ze doet en heeft een vaste hand. Ik voelde me weer in veilige handen. De eerste behandeling verliep naar wens; de 2e ook. De vorm van mijn wenkbrauwen is persoonlijk en mooi / herhaald en geperfectioneerd. Nu weer helen. Wordt prachtig. Ben er blij mee.
Via mond op mondreclame bij haar terecht gekomen. Michelle werd mij door een vriendin aangeraden. Permanente make-up doe je immers niet zómaar. Je kunt met een gerust hart gaan :)
Treatment by Michelle•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Nicole•about 4 years ago
Verified review
Mijn eerste bezoek aan deze beautysalon op aanraden van een vriendin. Heerlijke pedicure en mooi gelakte tenen. Kom zéker nog een keer terug!
Gel Nails Pedicure
D.van Gelder•about 4 years ago
Verified review
Alles perfect!
Gel Nails Pedicure
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Heerlijke salon, top sfeer altijd vriendelijk en warm ontvangst.... de tijd vliegt om altijd lekker drinken met iets erbij.
Dames altijd zeer professioneel en met een glimlach, kom niet alleen goed verzorgd en tevreden naar buiten maar ook met een positieve energie boost!
En geen wachttijd heerlijk!
Echt een aanrader!!!