Alles werd afgeraffeld. Alleen nagels knippen en vijlen. Er werd niets aan de nagelriemen gedaan. Halverwege behandeling werd deze overgenomen door iemand die het nog moest leren, zonder begeleiding. Na 15 min buiten en € 27 -- armer. Kom er nooit meer.
Treatment by A•Pedicure
Ingrid•12 months ago
Verified review
vriendelijk en kundig/ geduldig personeel.
Treatment by Ch•Pedicure
Lucia•12 months ago
Verified review
perfect
Treatment by S•Gel Nails Manicure
Shiezz•12 months ago
Verified review
Ben vaker voor een French manicure geweest en het verbaasd mij dat niet altijd naar mijn wens wordt geluisterd.
Volgende keer weer een poging wagen.