Mijn ervaring was best fijn, snel gedaan met een mooie resultaat
Treatment by N•
PedicureShow all…
Anoniem•12 months ago
Verified review
Ik kom hier altijd voor mijn pedicure, echter zat er dit keer veel haast achter wat ervoor zorgde dat ik allemaal kleine wondjes aan mijn nagelriem heb over gehouden en een ingegroeide nagel.
Treatment by A•Pedicure
B.•12 months ago
Verified review
Top salon! snel en vriendelijk. Blijft zeker 3,5 week mooi!
Treatment by X•Gel Nails Manicure
Sam•12 months ago
Verified review
Top salon! snel en vriendelijk. Blijft zeker 3,5 week mooi!