Mijn ervaring was best fijn, snel gedaan met een mooie resultaat
Behandeling door N•
PedicureToon alles…
Anoniem•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier altijd voor mijn pedicure, echter zat er dit keer veel haast achter wat ervoor zorgde dat ik allemaal kleine wondjes aan mijn nagelriem heb over gehouden en een ingegroeide nagel.
Behandeling door A•Pedicure
B.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon! snel en vriendelijk. Blijft zeker 3,5 week mooi!
Behandeling door X•Gellak manicure
Sam•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon! snel en vriendelijk. Blijft zeker 3,5 week mooi!