Gewoon gaan zitten voor de behandeling. Verwacht geen gesprek of gezelligheid san de pedicure kant. Bij manicure hoor je nog wek gekkets. Maar service en kwaliteit zijn prima
Treatment by N•Pedicure
Bouta•over 1 year ago
Verified review
Goede behandeling, massagestoel aan, oortjes in en prima
Treatment by A•Pedicure
B.•over 1 year ago
Verified review
Ik ga zeker terug komen. Fijne sfeer en prima behandeling.
Treatment by Yang•Classic Facials
Remmie•over 1 year ago
Verified review
Erg fijne pedicure gehad! Boterzachte voetjes nu
Treatment by W•Pedicure
Rebecca•over 1 year ago
Verified review
Hele mooie nagels, soms is de sfeer in de salon alleen een beetje ongezellig