Gewoon gaan zitten voor de behandeling. Verwacht geen gesprek of gezelligheid san de pedicure kant. Bij manicure hoor je nog wek gekkets. Maar service en kwaliteit zijn prima
Behandeling door N•Pedicure
Bouta•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, massagestoel aan, oortjes in en prima
Behandeling door A•Pedicure
B.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga zeker terug komen. Fijne sfeer en prima behandeling.
Behandeling door Yang•Facials / Gezichtsbehandelingen
Remmie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne pedicure gehad! Boterzachte voetjes nu
Behandeling door W•Pedicure
Rebecca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nagels, soms is de sfeer in de salon alleen een beetje ongezellig